10 ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΓΙΑ ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ -Η ΚΑΙ ΟΧΙ;!

Για να ξεκινήσαμε αυτό το blog, πάει να πει, είτε ότι κατέχουμε πάρα πολύ καλά τη μουσική και τα τραγούδια του τότε, είτε ότι έχουμε πολύ ελεύθερο χρόνο και καμένο εγκέφαλο! Για να ξεκινήσατε να διαβάζετε αυτά που γράφουμε, θα πει ότι κι εσείς έχετε μια απ’ τα ίδια (κοινώς, “είμαστε κι οι δυο καμένοι”, που λέει κι ο Λεμπέσης στη Βανδή!)… Αρματωθείτε, λοιπόν, σαν την Καιτούλα, γιατί είστε επισήμως οι πρώτοι αναγνώστες του blog! Και τι πιο ταιριαστό, από μια λίστα με 10 τραγούδια που μιλάνε για νέες αρχές και καινούριες σελίδες!

Σας καλωσορίζουμε και καλή μας διασκέδαση!!!

10. Αρχίζω πόλεμο – Καίτη Γαρμπή

“Μα εγώ αρχίζω πόλεμο στους νόμους και στα ήθη, κι άμα πιαστώ αιχμάλωτη, ας είμαι η παράλογη στων λογικών τα πλήθη”

Επαναστάτησε η Καιτούλα, με ένα τραγούδι που δίνει και τον τίτλο σε ολόκληρο το δίσκο της (παρακαλω!). Ξεκάθαρο το κοινωνικό μήνυμα, Καίτη εναντίον νόμων και ηθών, που της στερούν τον έρωτα!

09. Σεντόνια – Άννα Βίσση

“…’Χαίρω πολύ’ μου λέει ο καινούριος μου εαυτός”

Φήμες λένε ότι κατά τη δημιουργία του εν λόγω τραγουδιού παίχτηκε ο εξής διάλογος ανάμεσα στη Ναταλία Γερμανού (στιχουργό) και το Νίκο Καρβέλα (συνθέτη):

-Νικόλα, θέλω να μου βγάλεις ένα κομμάτι σαν το “Is this love?” των Whitesnake…

(Μετά από κάποιες μέρες, στο τηλέφωνο)

-Έλα, Ναταλία, για άκου! Ταραραραρανταν “Τώρα καίω την καρδιά μου…”

-Τι είν’ αυτό;!

-Τσιφτετέλαρος!!!

08. Πρώτο σου φιλί – Γιάννης Βασιλείου

Πρώτο σου φιλί -ναι!”

Ο Γιάννης Βασιλείου δεν κρύβει τη χαρά του για τον απόλυτο νέο έρωτα που ζει, στο πλάι καυτού θηλυκου, και σε στιχους επιπεδου Νομπελ για άλλη μια φορά!

Προσοχή μην πάθετε overdose από το τραγούδι και έχετε τέτοια

 07. Πρώτη φορά θα κάνω κάτι σωστό – Νατάσα Θεοδωρίδου

Πρώτη φορά θα κάνω κάτι σωστό, το δρόμο τώρα θα σου έχω κλειστό”

Η Νατάσα πηγαίνει ερωτικά από λάθος σε λάθος. Ήρθε η ώρα να κάνει επιτέλους και κάτι σωστό (και να θεωρήσει το διαβατήριό της).

06. Καινούρια αγάπη – Antique

“…καινούρια αγάπη μου κλείνει το μάτι και το βλέπω πια, μια τέτοια αγάπη τρελή και φευγάτη δε βρίσκεις πουθενά”

Η Έλενα προ solo καριέρας, σε ένα άκρως ελληνικό, καλοκαιρινό τραγούδι, που μιλάει για όλα τα συναισθήματα που συνοδεύουν την έλευση μιας καινούριας αγάπης στη ζωή μας.

Όπως έχει δηλώσει η “απρόσεκτη” Ναταλία Γερμανού κάπου αλλού, το πρώτο κουπλέ (που έχει γράψει η ίδια) έχει τους ίδιους στίχους με το πρώτο κουπλέ του τραγουδιού “Φοβάμαι” της Μαντώς(/-ούς), τους στίχους του οποίου έχει γράψει επίσης η ίδια – δια του λόγου το αληθές

 05. Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα – Σάκης Ρουβάς

“Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα, τώρα τον έλεγχο χάνουμε”

Το τραγούδι που καθιέρωσε το Σάκη στο ευρύ κοινό. Σε ρόλο γκαραζιέρη που μάταια το παίζει ότι φτιάχνει το αυτοκίνητο της γκόμενας, ο Σάκης προειδοποιεί για τα δύσκολα που έρχονται από τη δίνη του έρωτα.

04. Καλημέρα, καινούρια μου αγάπη – Άννα Βίσση

“Καλημέρα, καινούρια μου αγάπη, καλημέρα, καινούρια ζωή

Η Άννα, με τόσους δίσκους -και τόσα χρόνια!- στο ενεργητικό της, ξαναξεκινάει τη ζωή της και σε αυτή τη θέση, στο πλευρό μιας καινούριας αγάπης, εντελώς διαφορετικής από την προηγούμενη.

03. Με την πρώτη ματιά – Κώστας Μπίγαλης

“Με την πρώτη ματιά αποκάλυψη, με το πρώτο λεπτό δυο καρδιές δίχως κάλυψη”

Ο Κώστας Μπίγαλης κεραυνοβολήθηκε. Από την πρώτη ματιά παραδόθηκε πλήρως στην κοπέλα που αντίκρυσε. Το απόλυτο τραγούδι του κεραυνοβολου έρωτα, απλα.

02. Πρώτη φορά γιορτάζω – Νότης Σφακιανάκης

“…πρώτη φορά χαρίζω σε μια αγάπη το φιλί μου, τώρα είναι η πρεμιέρα η δική μου”

Ο Νότης Σφακιανάκης έχει βρει καινούρια αγάπη, για πρώτη φορά μέσα στη γενικά άτυχη ζωή του, όπως μας λέει, και έχει κάθε λόγο να γιορτάζει.

01. Πρώτη μου φορά – ΟΝΕ

Πρώτη μου φορά, πρώτη μου φορά που ερωτεύομαι, πρώτη μου φορά, πρώτη μου φορά που τρελαίνομαι”

Το πιο χαρακτηριστικό δείγμα νέας αρχής. Οι ΟΝΕ έκαναν το ντεμπούτο τους με αυτό το τραγούδι, εγκαινιάζοντας, όχι μόνο την πορεία τους, αλλά και το “θεσμό” των boybands στην Ελλάδα. OΝΕ λοιπόν στο number one, και χορέψτε μαζί μας!

One thought on “10 ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΓΙΑ ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ -Η ΚΑΙ ΟΧΙ;!

  1. Καλή αρχή παιδιά! Ωραία δουλειά και έξυπνη η ιδέα για τη δημιουργία ενός τέτοιου blog. 🙂

Εσύ τι λες;